Turnfeste

Der DTV Rapperswil besucht im 2019 folgende Turnfeste:

Eidgenössisches Turnfest Aarau:

13. -23. Juni 2019

 

Gästebuch

Hallo Frauen. Ich habe noch ein Ticket übrig für den Event am 10.10. in Zürich. Wer hat noch Zeit und Lust auf eine Show mit viel Musik und Tanz? Wir fahren mit dem Car nach Zürich.
Kosten: Ticket 99.-- und Car 35.--
Interessentinnen bitte bei mir melden. 031 879 01 02

September 24, 2009 | Unregistered CommenterMarianne

Isch geschter Abe es supper Training gsi het mega gfägt. Merci Sabe

September 11, 2009 | Unregistered CommenterSchlöderin

Merci sabe
isch u luschtig gsi geschter. mau wider chli sportarte la ufläbe wome zwar nid cha aber glich rise spass drbii het:-)

September 11, 2009 | Unregistered Commenter4-sprung-meisterin

Heute Abend die warmen Kleider nicht vergessen!!

September 10, 2009 | Unregistered Commenterjogger

Was ist denn mit unserer Homepage passiert.....????

September 8, 2009 | Unregistered CommenterBlatereopfer

Ich merke gerade, dass niemand sein Namen schreibt, dass sich alle verstecken. Ich kann meinen Namen gut hinschreiben, es wissen sofort alle, wer da schreibt! Denn niemand schreibt auf Hochdeutscht. Und Berndütsch schreiben, das waage ich trotzdem nicht. Aber eigentlich wollte ich auch den Hänis grosses Merci ausprechen für die tolle Reise. Es war super, auch wenn ich oftmals schnaufen musste wie eine alte Frau. Aber am Montag war ich mega stolz. Nicht nur keine Blatern, sonder nicht mal Muskelkater!!! Ich bin froh, dass ich mitgekommen bin, es war ein schönes Erlebnis.

September 1, 2009 | Unregistered CommenterMarcela

D Reis isch ächt super gsi und het hölle gfägt! Merci öich zwöi fürs organisiere! I bi iz eifach froh, gits Flipflops und Vita-Merfen........ =)

September 1, 2009 | Unregistered CommenterBlatereopfer

Di Reis isch würklech ds Zäni gsi. Guet organisiert, Prachtswätter u so e luschtegi Turnerinne-Gseuschafft. Karin u Doris, dir heit es grosses Lob verdienet. Aber o aune angere muess i säge: schön dass dir derbi sit gsi, so fägts.

August 31, 2009 | Unregistered Commenterstockente

Merci feu mau au dene, wo si uf dwanderig cho, mir hets mega gfaue u es isch sehr lustig gsi:):)

August 31, 2009 | Unregistered Commenterrote nase:)

liebi häni-froue merci viu mau für d'organisation vo dere geniale reis. dir heit das super gmacht. isch isch u schön gsi u i wirde sicher no lang gärn zrüggdänke :-)

August 31, 2009 | Unregistered Commenterschwäre rucksack

merci tuusig für die reis, het guet da u isch sehr sehr schön gsi

August 31, 2009 | Unregistered Commenterschwarznaseschaf

Die Reis isch supper gsi und i wirde se sicher no lang i Erinerig ha...
Danke dene zwöine wos hei organisiert!

August 31, 2009 | Unregistered CommenterWandervogu

ja ja z bädle het üsserscht luschtigi züg asech gha:-)
vom Wasser id Bärglandschaft, i fröie mi riesig uf die Turnerreis u ha i Gedanke scho z Ruckseckli packt....vorauem mit Picnic;-)

August 27, 2009 | Unregistered Commenterbärggemschi

sisch super gsi geschter :-)
wär het scho nid immer mau wöue di ganzi ufmerksamkeit vor badi messe uf sech zieh, indäm mä ä mönscheslalom dür di ganzi beckilengi macht. und o we z richtige wort nid isch am ändi vor chötti acho, ischs doch ä sehr glungene abe gsi.. merci tinu!!

August 21, 2009 | Unregistered Commentermönscheslalom-schtäcke

Danke allen Frauen für den Abend gestern. Der Tisch dekoriert mit viel Sinn für das Schöne. Der "Gabentisch" eine Augenweide. Da musste Frau mehr als einmal vorbei gehen. All die süssen Sachen, Hüftgold vom Feinsten. Für alle die nicht dabei waren, es sah nicht nur mega obermässig super gut aus, es war auch im Gaumen so. Diese Hingabe und die Kreativität bei der Produktion, da haben sich alle übertroffen. Hei Frauen ihr sein nicht nur körperlich top fit, gute Turnrerinnen, lustige Typen, nein ihr seid noch so perfekte Hausfrauen. Kreativ und extrem schöpferisch. Wir werden so Abende wiederholen. Ob es das Turnen vorher noch braucht, darüber scheiden sich die Geister.

August 14, 2009 | Unregistered Commentermarianne

Merci Daniela für z Brätle vo Gester!
Äs isch super gsi und het gfägt!
Merci o aune angerä für di feine Biträg.

@Marcela: super Idee gsi mitem Caipirinha etc!!!! =)

August 14, 2009 | Unregistered CommenterCaipirinha- Fan

Fröie mi uf z Brätle vo hüt Abe...... =)

August 13, 2009 | Unregistered CommenterEini wo drbi isch......

Dr Hofreporter isch ja usem schwärme gar nüm use cho...Nur das mit äm Thema het är chli verfählt...(Am Puls des Lebens?) Naja, aber wenigsten wider mou ä zytigsbiitrag. isch mer scho fasch längwilig worde :-)

Wie guet das doch so wort uf offene Turnerhärz würke...das geit ache wie näs time out!

gniesset d'ferie...jettz wo mer ändlich hätte, si si scho fasch wider verbi,,,

August 7, 2009 | Unregistered CommenterZytigsläser

kann mich da nur anschliessen, habe nur positive rückmeldungen gehört:)
bin ja schon gespannt auf die fotos..

July 30, 2009 | Unregistered Commentergrittibänz

Das Sommernachtsfest-Programm war super. EIn grosses Merci an die Leiter, an das Organisations-Komitee und an die Tunenenden einfach an alle, die dazu beigetragen haben. Es war wirlich ein Genuss. Ich war begeistert. Also weiter so!

July 30, 2009 | Unregistered CommenterMarcela

habe festgestellt das einige Mitglieder des TV ab gewissem Pegel beim Sexy-Eyes-singen eine gewisse Ähnlichkeit mit röhrenden Hirschen zur Hauptpaarungszeit erhalten. Nicht sehr melodiös aber doch irgendwie ganz härzig....buebe haut:-)

July 28, 2009 | Unregistered Commenterlölibänz zu zwöite

Merci a aui für ds flissige Trainiere u für die grossartigi Mithilf bim Summernachtsfescht. Het gfägt u i bi schtouz uf üs aui....ha nume guets ghört vom Programm:-)

July 27, 2009 | Unregistered Commenterlölibänz

Chömet aui uf Rappsi az Sommernachtsfest,
äs wird eifach super!!!!!!! =)
Fröie mi scho sehr.......

July 24, 2009 | Unregistered CommenterEini wo drbi isch

Merci für au di SMS, Mail u angeri Ungerschtützig vor, während u nach em Gigathlon. Es isch e super Erfahrig gsi - es hett gfägt - u ds Beschte isch, dass mir hüt scho wieder veiechli buschber si. DANKE!

July 6, 2009 | Unregistered Commentereini vo de 5 gigas

Liebi Giga-frou

Gratuliere für eue Kampfgeist bi däm happige Event. Leider hani üse Wal ungere de angerne vielne Wale nid chöne usmache im TV... :-)
Schöni Wuche u erholetnech guet.

July 6, 2009 | Unregistered CommenterWalfängerin

PostCreate a New Post

Enter your information below to create a new post.
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:
 
Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>